Cookies
Provozovatel webu, společnost interNETmania s.r.o., Přeštická 1087/22, 102 00 Praha, IČ 28615484, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu také pro retargeting. Více informací
Souhlasím
Volejte: +420 603 716 092 (Po-Pá 8:00-17:00 hod.)
Přihlaste se
Už jsem u vás nakupoval

Reklamace a vrácení zboží


Vyskytl se u nakoupeného zboží nějaký problém? Pokud nejste spokojeni se zakoupeným zbožím, obraťte se na naše reklamační oddělení. Vážíme si našich zákazníků a jejich důvěry, reklamace zboží řešíme ihned po jejich doručení a o výsledku reklamačního řízení Vás v příslušné lhůtě informujeme.

 

Reklamace tonerů TOREX

U cenově zvýhodněných tonerů TOREX se Vám snažíme celý proces reklamace zjednodušit. Jakmile nás kontaktujete a popíšete závadu reklamovaného zboží, postaráme se o bezplatný svoz reklamovaného zboží a zajistíme odeslání nového kusu.


Postup při reklamaci:

  • Nejprve nás kontaktujte (telefonicky +420 603 716 092, e-mailem nebo na našem on-line chatu) a my se postaráme o bezplatný svoz reklamovaného zboží,
  • reklamované zboží pečlivě zabalte (u více kusů využijte jednu krabici nebo obal) a pro bezpečnou přepravu použijte vycpání prostoru krabice papírem, aby nedošlo k dalšímu poškození,
  • pro doložení reklamované závady doporučujeme přiložit do zásilky výtisk dokumentující závadu (šmouhy či jiné vady), stavový výtisk z tiskárny (tzv. MML status), u nefunkční tiskárny postačí zaslat emailem vyfocenou chybovou hlášku z displeje tiskárny,
  • nejbližší pracovní den předáte reklamované zboží řidiči dopravní společnosti, který Vám zároveň předá nové zboží.*

*Převzetí balíčku s reklamovaným zbožím a dodání nového zboží může být v rámci harmonogramu dopravce zajištěno najednou nebo ve dvou etapách (dva různé vozy).

Reklamace originálních tonerů a inkoustů

I v případě reklamace originální tonerů nebo inkoustů je nutno reklamované zboží pečlivě zabalit a použít papírové vycpávky, aby nedošlo k dalšímu poškození zboží a zvýšení rizika neuznání reklamace na straně výrobce. Navíc je nutné dodat nezbytné podklady specifikující a dokládající reklamovanou závadu a jsou vyžadované výrobci originálních produktů k uznání reklamace.


Postup při reklamaci:

  • reklamované zboží pečlivě zabalte (u více kusů využijte jednu krabici nebo obal) a použijte papírové vycpávky k vyplnění krabice, aby nedošlo k dalšímu poškození,
  • do balíčku s reklamovaným zbožím přiložte vyplněný reklamační formulář s požadovanými náležitostmi pro zahájení reklamačního řízení, zejména vyplňte:
  • - číslo faktury či objednávky
    - typ tiskárny
    - sériové číslo tiskárny
    - popis závady (důvod reklamace)
  • přiložte podklady, ze kterých je patrná reklamovaná závada:
  • - stavový výtisk z tiskárny (tzv. MML status),
    - výtisk, na kterém jsou viditelné závady (šmouhy, neúplný tisk apod.)
    - u nefunkční tiskárny vyfoťte chybovou hlášku z displeje tiskárny a zašlete na naši emailovou adresu,
  • kompletní zásilku s reklamovaným zbožím, včetně nezbytných podkladů prokazujících závadu zabalte a na obalu uveďte údaje odesílatele s označením REKLAMACE. Takto označenou zásilku zašlete na adresu:

    REKLAMACE
    NejlepšíTonery.cz
    Reklamační oddělení
    Novoveská 1264/9
    709 00 Ostrava
     

    Upozornění: Nebude-li zásilka řádně označena jako REKLAMACE, může dojít k její záměně se zásilkami prázdných náplní k ekologické likvidaci a reklamační řízení nebude zahájeno
  • Jakmile zásilku obdržíme, zašleme Vám Potvrzení o přijetí reklamace a zahájíme reklamační řízení

Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Tonery, inkoustové náplně a další námi dodávané zboží jsou ve smyslu § 1840 písm. g) Občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb. v platném znění) zbožím běžné spotřeby a tudíž nelze odstoupit bezdůvodně od uzavřené kupní smlouvy do 14-ti dnů, pokud je otevřené balení. Nevhodné nebo omylem zakoupené zboží proto můžete vrátit bez udání důvodů do 14 dnů pouze v případě, že je v neporušeném originálním balení. V takovéto případě vložte do zásilky s vraceným zbožím vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.


V případech, kdy je originální balení porušeno (např. rozbalením, popsáním, polepením) nebo je jinak poškozen nebo znehodnocen obal produktu, bude v souladu s čl. 5.5. obchodních podmínek účtován manipulační poplatek, o který bude snížená vrácená kupní cena.


I v případech, kdy jste nevhodnost zakoupeného zboží zjistili až po rozbalení, se Vám snažíme nabídnout řešení vzniklé situace. Jde-li o originální toner nebo inkoust, který má pouze porušené vnější balení a vnitřní obal (tzv. airbag) je v pořádku, můžeme se jej pokusit prostřednictvím našich partnerů vykoupit za 40-70 % původní ceny. V takovýchto případech nás nejprve kontaktujte.


U vlastních produktů TOREX nabízíme možnost vrácení zboží do 14 dnů.

Dokumenty ke stažení

Nemůžete najít správnou náplň, potřebujete poradit?

Zboží je skladem
Doručíme do 2 pracovních dnů
Skladem

dsdsdsdsdsd

Nedostupné

Zboží není momentálně skladem. Je na cestě od dodavatele,
dostupnost je odlišná podle značky náplně.
O době dodání Vás po objednání budeme informovat.

Poslední kus skladem

Na skladě je momentálně poslední kus.

 

Poslední kusy skladem
Zboží není momentálně skladem. Je na cestě od dodavatele, dostupnost je odlišná podle značky výrobce. O době dodání Vás po objednání budeme informovat.