Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
obchodní společnosti
interNETmania s.r.o.
se sídlem Přeštická 1087/22, 102 00 Praha
identifikační číslo: 28615484
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C,
vložka 187648
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové
adrese www.nejlepsitonery.cz
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“)
obchodní společnosti interNETmania s.r.o., se sídlem Přeštická 1087/22,
identifikační číslo: 28615484, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u
Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 187648 (dále jen „ prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751
odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „ občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních
stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „ kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou
fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím
internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím
provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese
www.nejlepsitonery.cz (dále jen „webová stránka“), a to
prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „ webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v
úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež
jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci
svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní
smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními
obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní
smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto
ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti
předchozího znění obchodních podmínek.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může
kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého
uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „ uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní
obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez
registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující
povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v
uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen
aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání
zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a
heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací
nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím
osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy
kupující svůj uživatelský účet déle než 6 měsíců nevyužívá, či v případě,
kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních
podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný
nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a
softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a
softwarového vybavení třetích osob.
3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je
informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu
ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se
nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně
uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto
zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny
zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících
poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve
webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost
prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených
s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a
dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech,
kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve
webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména
informace o:
3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do
elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu
doručení objednávaného zboží a
3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen
jako „objednávka“).
3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno
zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s
ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při
zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu
kliknutím na tlačítko „Potvrdit a odeslat objednávku“. Údaje uvedené v
objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně
po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou
poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v
uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „ elektronická adresa kupujícího“).
3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky
(množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu)
požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně
či telefonicky).
3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí
objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu
elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při
uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití
komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy
(náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí
kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní
smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 4447744477/5500, vedený u
společnosti Raiffeisenbank (dále jen „účet prodávajícího
“);
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také
náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno
výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním
zboží.
4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu.
Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně
povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní
cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní
cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní
cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě
bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn
okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany
kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl.
3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží
kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze
vzájemně kombinovat.
4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně
závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných
na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je
plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající
kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na
elektronickou adresu kupujícího.
4.9. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit
kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce
daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského
zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží,
které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od
kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i
zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní
smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu
vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy
o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu,
pokud porušil jejich původní obal .
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl.
5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy
odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského
zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od
převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik
druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí
poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu
odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy
může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří
přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující
zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu
elektronické pošty prodávajícího
info@nejlepsitonery.cz
.
5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl.
5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být
kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení
od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese
kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom
případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní
cestou.
5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek
vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14)
dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým
je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit
plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným
způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu
další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není
povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující
zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn
jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1
občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také
oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí
zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu
bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací
smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že
dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva
ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím
prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního
požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady
spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Při nadrozměrném balíku (balík nad 15kg) bude kupujícímu kalkulována
cena přepravy u příslušného přepravce podle aktuálního ceníku. Kupující
bude o ceně přepravy informován telefonicky nebo emailem.
6.3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo
určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při
dodání.
6.4. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat
opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující
povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp.
náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.5. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat
neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně
oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o
neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce
převzít. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží
a další práva kupujícího vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
6.6. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit
zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se
řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními §
1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem
č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady.
Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží
převzal
:
7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání,
má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které
kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi
prováděné,
7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo
ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo
předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo
předlohy,
7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za
to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
7.4. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu,
v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn
uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti
čtyř měsíců od převzetí. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu
připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy
uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za
jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou
dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé
vlastnosti. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží
lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po
kterou kupující nemůže vadné zboží užívat.
7.5. Ustanovení uvedená v čl. 7.4 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží
prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na
opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu
odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí
kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu
nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo
pokud kupující vadu sám způsobil.
7.6. Práva z odpovědnosti za vady zboží se uplatňují u prodávajícího. Je-li
však v potvrzení vydaném prodávajícímu ohledně rozsahu práv z odpovědnosti
za vady (ve smyslu ustanovení § 2166 občanského zákoníku) uvedena jiná osoba
určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího
bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení
opravy. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba podle
předchozí věty je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně,
v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků
nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající
je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo
uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující
požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení
o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí
reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené prodávajícím k
provedení opravy.
7.7. Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit
zejména osobně na adrese interNETmania, s.r.o., Reklamační oddělení, Novoveská
1264/9, 709 00 Ostrava, telefonicky na čísle +420 603 716 092 či
elektronickou poštou na adrese info@nejlepsitonery.cz.
7.8. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady,
nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující
změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady,
která se ukáže jako neopravitelná.
7.9. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v čl. 7.2 obchodních podmínek, může
kupující požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k
povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží, může
kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od
smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu
odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění
vady. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující i v
případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný
výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující
i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo
neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti
nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na
přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez
vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající
nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu
působilo značné obtíže.
7.10. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího
za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování
ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
8.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající
prostřednictvím elektronické adresy info@nejlepsitonery.cz. Informaci o
vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu
kupujícího.
8.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je
příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha
2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro
řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi
prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
8.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská
567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa:
http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení
Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o
řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004
a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
8.6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského
oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný
živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad
pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném
rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu §
1765 odst. 2 občanského zákoníku.
9. INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1. Prodávající zpracovává v rámci plnění kupní smlouvy ve smyslu zákona
č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, následující osobní údaje uvedené kupujícím:
- jméno a příjmení
- název firmy
- adresa sídla, doručovací adresa
- emailová adresa
- telefonní číslo
- IP adresa, typ webového prohlížeče a cookies
- číslo bankovního účtu
- IČ a DIČ
9.2. Kupující má povinnost uvádět své osobní údaje vždy správně a pravdivě
a je povinen prodávajícího bez zbytečného odkladu informovat o změně svých osobních
údajů. V opačném případě prodávající negarantuje správnost a pravdivost údajů
kupujícího, což může mít za následek výskyt problémů s fakturací objednávky,
doručením zboží nebo problémů se vzájemnou komunikací s kupujícím.
9.3. Jméno, příjmení, název firmy, adresu sídla, doručovací adresu, IČ a DIČ,
e-mailovou adresu, telefonní číslo, telefonní číslo pro dopravce a číslo bankovního
účtu je nutné zpracovat pro účely plnění smlouvy a dále za účelem evidence smlouvy
a případného budoucího uplatnění a obranu práv a povinností smluvních stran.
Takové zpracování umožňuje ust. § 5 odst. 2 písm. b) a e) zákona o ochraně o
osobních údajů. Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem
po dobu 10 let od realizace poslední části plnění dle kupní smlouvy, nepožaduje-li
jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší.
IP adresa, typ webového prohlížeče a cookies jsou zpracovány za účelem zajištění
správného zobrazování webových stránek vyhodnocením uživatelských dat, například
testováním změn software a webu. IP adresa je dále zpracována za účelem prevence
a ochrany serverů prodávajícího před kyberútoky. Uchování a zpracování osobních
údajů je za výše uvedeným účelem po dobu 3 let od posledního přístupu na webové stránky.
9.4. Na emailovou adresu (případně tel.č.) mohou být kupujícímu zasílána
obchodní sdělení. Tento postup umožňuje § 7 odst. 3 zákona č.480/2004 Sb., o
službách informační společnosti, pokud jej neodmítne. Tato sdělení se mohou
týkat pouze obdobných služeb a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem – zasláním
dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení – odhlásit. E-mailová
adresa bude za tímto účelem prodávajícím zpracovávána po dobu 3 let od poslední
uzavřené smlouvy, pokud tuto dobu kupující neprodlouží.
9.5. Zpracování osobních údajů je prováděno prodávajícím, osobní údaje však pro
něj mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:
- a. Poskytovatel softwaru Google Analytics a Google Adwords, společnost Google
Czech Republic, s.r.o., se sídlem Praha 5, Stroupežnického 3191/17, PSČ
15000, IČ: 276 04 977,
- b. poskytovatel softwaru Smartsupp, společnost Smartsupp.com, s.r.o., se sídlem
Milady Horákové 13, 602 00 Brno, IČ: 03668681,
- c. společnost Heureka Shopping s.r.o., se sídlem Karolinská 650/1 186 00
Praha 8 – Karlín, IČ: 02387727,
- d. poskytovatel softwaru Silverpop, společnost IBM Corp. New Orchard Road, New York, 10504,
- e. společnost PPL CZ s.r.o., se sídlem K Borovému 99, Jažlovice, 251 01 Říčany,
IČO: 25 194 798, zapsaná v Obchodním registru vedeném u MS v Praze, Oddíl C,
Vložka 105858,
- f. společnost Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., se sídlem Říčany u Prahy
- Modletice 135, PSČ 25101, IČO: 61329266, zapsaná v Obchodním registru
vedeném u MS v Praze, Oddíl C, Vložka 52346,
- g. společnost Geis Parcel CZ s.r.o., se sídlem Zemská 211/I, 337 01 Ejpovice,
IČO: 63077051,
- h. společnost Česká pošta, s. p., se sídlem Politických vězňů 909/4, Praha 1,
PSČ 22599, IČ 47114983 vedená u Městského soudu v Praze, Oddíl A, Vložka 7565,
- i. poskytovatel softwaru Mailchimp, společnost The R. S. Group, LLC 675 Ponce
de Leon Ave NE, Suite 5000, Atlanta, GA 30308 USA
- j. poskytovatelé platebních služeb,
- k. poskytovatelé poštovních a tiskových služeb,
- l. dodavatelé IT služeb,
- m. případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací,
které však v současné době prodávající nevyužívá.
9.6. Kupující má podle zákona o ochraně osobních údajů právo:
- požadovat po prodávajícím informaci, jaké jeho osobní údaje zpracovává,
- požadovat po prodávajícím vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů,
- vyžádat si u prodávajícího přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit,
- požadovat po prodávajícím výmaz těchto osobních údajů,
- v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním
- osobních údajů obrátit se na prodávajícího nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.
10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
10.1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb.,
o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o
některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se
zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní
číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení
GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání
obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V
případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky
prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv.
cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty
kdykoliv odvolat.
11. DORUČOVÁNÍ
11.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční)
prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou
dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních
předpisů.
12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné,
nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení,
jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností
nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních
ustanovení.
12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím
v elektronické podobě a není přístupná.
12.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od
kupní smlouvy.
12.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování
NejlepšíTonery.cz, Strmá 2041/12a, 709 00 Ostrava, adresa elektronické
pošty info@nejlepsitonery.cz, telefon +420 603 716 092.
V Ostravě dne 8.8.2019
Nemůžete najít správnou náplň, potřebujete poradit?
Nepodařilo se Vám najít hledanou náplň do Vaší tiskárny? Mohlo se změnit její označení nebo se dodává jiná výhodnější alternativa k této náplni. Neváhejte se zeptat přímo v našem chatu!
Naši specialisté Vám poradí s hledáním produktů, pomohou najít nejekonomičtější řešení pro Vaše zařízení a správně Vás provedou vytvořením objednávky, výběrem platby a dopravy zboží. Obraťte se na nás s jakýmkoli jiným dotazem interaktivně v rámci chatu!.
Chat najdete v pravém dolním rohu našeho internetového obchodu. Kliknutím se Vám otevře chatovací okno pro komunikaci.
S jakýmkoliv dotazem k sortimentu zboží, nákupnímu procesu, dopravě a doručení zboží či k výkupu a svozu prázdných kazet se na nás obraťte prostřednictvím e-mailu. Napište svůj dotaz do e-mailové zprávy a odešlete na adresu info@nejlepsitonery.cz.
Našim specialistům můžete položit dotaz také prostřednictvím kontaktního formuláře: